BIG DEAL

Visst då Sara? Ja visst ja, William Brunnberg köp varmkorv, eller varför inte kall korv? Vetu vad? Jag heter Sanna Barrsäter. Vetu? Du heter Sara Carlsson. Jaaaa, där satt den. Haha förlåt. Men vi är bara för skööööna, jag svär. Nu får du ta och friskna te så vi kan ta oss en sväng med grillen.. Någon som har ett plast bord att låna ut? Förstod jag väl att de var många som hade, självklart vill ni låna ut de till oss också. Och nej? Varför skulle vi vara så dumma att ställa grillen på plastbordet? Men ojojoj, nu fick jag sån där deavikänsla eller vad de heter, vänta lite.. Det kanske har hänt förut? Var de så grillmästarna 1&2 kom till, genom att vi(jag) ställde en engångsgrill på ett plast bord utan skyddet under grillen? Hm, de kan jag aldrig tänka mig........




Eller så kanske jag kan tänka mig de iallafall...


Vi är då vara allt för tyffa&balla, kör med badmössa och mormors gamla glasögon på gympa lektionerna.. Den idén kommer inte upp i allas huvud hörru, utan den kom upp i min. Visst var den allt lite speciell? Jag vet att du gillar de. Nej usch och fy nu ska jag gå och lägga mig och titta på filmen mam&pap hyrde "Carolina Moon - Vänskap tills döds" säkert jätte bra får vi hoppas eller inte. Sov sött och dröm om mig! Det var ett skämt, ok? pussss


Kommentarer
Postat av: sara, grillmästaren2grillis

vi är alla mästare ju!!!! grill,dans, disk

det är de man behöver i sitt liv. resten är lol eller kanske till & med big deal?

ohja, vi är bäst sweetheart! ett ord som jag aldrig använder & lät sött men konstigt. hmm? men ska fortsätta här i min lilla ''saga'' ahtjena!?!? hhöhö. 10dagar kvar eller va va det`? wihoooow här kommer vi!!!! vi är inte bara bäst utan bästast* höhö, där var jag lite funny.men vi kommer på de mesta, & jag älskar dej ( GRILLIS) (L)

2010-01-06 @ 00:24:48
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
Postat av: Maddie

Jag verkligen älskar din blogg o tycker du är super fin...avgudar dig;$ skulle lixom kunna göra vad som helst för att va i dina kläder, men jag tycker du borde vara lite mer som din ålder. jag menar, du är trots allt 14....inte 12-13. bara min åsikt om de hela, hade bra! :-)

2010-01-06 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0