Avatar!

Postad av anonym: Du måste säga sen om filmen var bra!
Svar: Självklart ska jag göra de!

Jag kom precis hem från bion, såg Avatar som dom flesta nog redan vet och när jag satte mig i biostolen tänkte jag typ "jippie, en överdriven datagjord film... de kan inte bli bättre" men jag ändrade min åsikt direkt när filmen börja och jag lovar er dirket. Det är den bästa filmen jag någonsin sett (och jag har sett en hel del filmer ska jag säga er, alla nyheter som kommer ut hyr vi.) den var både sorlig, spännande och romantisk. Det kändes inte som om jag satt där i biografen utan som om jag var i filmen, helt otroligt bra gjort. Den är ju nästan 3timmar lång, men den var inte långtråkig någongång utan de hände saker hela tiden, fast ändå inte för mycket. Men ska ni se filmen, gör de på bio, jag lovar att de är värt 100kr!


Har du inte sett Avatar? Gör det. Du kommer verkligen inte ångra dig!
Nu när ni tittar på trailern så tänker ni säkert samma sak som jag gjorde först "överdriven datagjord" men den är inte de, trailern är faktist riktigt dålig om jag ska vara ärlig. Jag är helt förälskad i filmen, allvarligt!! Aldrig sett bättre.

Kommentarer
Postat av: Loova

den är så jäkla bra =D

2010-01-10 @ 13:37:48
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0