2009 Årets bästa

årets bästa: italien, örebro, stockholm, tältningarna, Kvarnsveden och mycket, mycket mer.
årets värsta: folk som sviker
årets händelse: italien
årets resa: italien, tror inte jag var någon mer stans förutom norge då.
årets dag: 9oktober.....
årets present: alla
årets tår(ar): en hel del
årets person(er): fleko, filliiiiie, putte, sundström, ebba, denice & Ibf borlänge & tunabro ofc.
årets låt: det snurrar i min skalle - familjen
årets film: wallander
årets bok:  i taket lyser stjärnorna för de är den ända jag läst :-D
årets lögn: tänker jag inte skriva här
årets kyss: hm, en hel del.. men kanske är dc's eller marcus, i don't know.
årets natt: tältningen, ff hos felicia,
årets ord: ah tjena kanske? hehe.
årets skämt: dina barnbarn ba: vad har du gjort där mamma? sanna: ligger gävle i borlänge? therese: jag vet inte?
årets mysigaste: allt som vart mysigt
årets längtan: mycket
årets månad: juni-juli
årets gräl: många, många. synd npg
årets beroende: godis
årets vill ha: jag vet inte.
årets frisyr: blondt
årets roligaste: om jag skulle skriva de skulle de bli 2st biblar så tror vi hoppar de.
årets tråkigaste: skolan och min armbåge&arm&fot.
årets vårminne: hehehe, då grillmästarna kom till kanske.. & örebro & Sanna..
årets sommarminne: italien, p&l, dc, stockholm, tälrningarna, sommarland & mycket mer
årets vinterminne: åka skidor i skogen med felicia och denice, hahahahha in i granar åkte vi och in i varandra!!! skickligt
årets överrasking: när pappa ringde och berättade om italien resan
årets läskigaste: nyårsafton
årets konstigaste: haha, skräddarbacksnatten/kvällen är nog allt en av dom.
årets absolut bästa kompis(ar): alla tjejer, ni vet själva vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0