Svar på tal:

Postat av: Lisahh

Hej Sanna! Jag verkligen älskar dig blogg! Fortsätt blogga, du är den bästa bloggen jag läser helt seriöst. Jag har väldigt länge tänkt på en del saker om dig och eftersom du inte har någon frågestund tar jag dom nu isf och hoppas verkligen på stvar:

1. Hur gammla är dina föräldrar?
2. Hur kan du ha så fint hår, hur mycket har du lagt ner på det och har du löshår?
3. Har hört att du är grym på innebandy.. Har du några tips hur man blir de?
4. Kan du inte göra fler filmer på dig och dina kompisar. Ni verkar så härliga?
5. Vilka är dina bästavänner?
6. Hur lång är du?
7. Har du pojkvänn?
8. Sista frågan nu. hihie. Finns de någon i ditt liv som du skulle kunna offra ditt liv för? Ha de super bra och tack för en hur bra bloggh som helst! Pussssar / Lisah

Glömde en fråga.. Är du oskuld?

Svar: Åh Tack så jätte mycket Lisa, blir verkligen super glad av de du skriver. Självklart ska jag svara på dina frågor! Jag har faktist funderat på de där med frågestund ett tag men tänkte att de finns nog inget dom vill fråga mig så jag hoppade det.

1. Oj, nu vart de nästan pinsamt.. Är faktist inte säker. Men pappa är 36. Och mamma 40 tror jag. Har inte sån där dunder koll.
2. Åh tack så mycket! Själv gillar jag inte mitt hår. Men kul att någon annan gör de. En hel del, har färgat hos frisör 2gånger och 5gånger hemma. Så ca 3500kr i bara färg sen + hårprodukter och sådant. Nej de har jag inte. Men har haft och funderar på att skaffa igen. Vi får helt enkelt se!
3. Haha, oj.. Jag tycker inte själv jag är de. Urkass tycker jag att jag är. Hm, jag vet inte. Häng med och försök gå in i ett träningsläge då du satsar allt och ger 100% fokus på innebandyn. Sen är de bara träna som gäller.
4. Haha jo de kan jag fixa du. Kan göra en i helgen då jag ska på läger. Härliga de är vi helt klart.
5. Jag gillar inte att svara på såna här frågor. Finns alltid någon som tar illa upp. Men jag litar mest på Putte, Therese & Felicia.
6. ca 163-164
7. Nej
8. Oj de är riktigt många. Alla mina riktiga kompisar och självklart min familj och släktingar.
Och ja, jag är oskuld. Personlig fråga tycker jag. Men jag svarade på den iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0