Städat tills nu..

3timmars städning ungefär:
 Rensat gaderoben, alla andra lådor jag har på rummet, dammat, dammsugat, putsa fönstret, slängt hur mycket som helst, torkat golvet, bytt kort i ramarna, tvätta mattorna, täcken&liknande ut på vädring.

Ska nu iväg och handla massor med tjockis saker till lägret i helgen. Efter de ska jag till träningen och titta när dom andra spelar :-( Efter de blir de en lång dusch, ansiktsmasker och sådan. Kommer inte bli mer uppdatering idag eftersom mina föräldrar kommit på en regel att jag måste stänga av datorn vid 9 på vardagarna (vilket egentligen bara är bra. Annars blir jag sittandes här hela nätterna) eftersom jag sover alldeles för litet på nätterna då jag blir super otrevlig på morgonen. Massa onödigt vetande nu, mhm! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0