Ska snart iväg...


Såhär ser jag ut idag.. Orkar verkligen inte med någonting nu förtiden. Jag vet inte. Men har så himla ofta "en konstig" känsla i magen. Känns som om jag glidit ifrån precis allt och alla. Det fanns en kille, han var inte härifrån Borlänge, men vi snackade hur mycket som helst på msn/sms/telefon och sen träffades vi lite då&då förut. Vi har snart känt varandra i 1 år. Vi kallade varanadra bror&syster (dock är de inte Martin jag skriver om) jag berättade verkligen allt för honom. Sånt som jag knappt vågat erkänna för mig själv. Men nu vet jag inte längre. Känns som jag glidit ifrån så många. Är iallafall glad att jag har dom vännerna jag har kvar, utan er är jag tom. Ni vet själva vilka ni är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0