Måndag!

Hallå alla glada. Såg att jag hade fått en del kommentarer. Jag kan då säga er att även fast om ni kommenterar vid namnet "anonym" så finns de ett ip-nr vid varje kommentar och de ip-nr'et är super enkelt att kolla upp vem de är som äger "ip-nret". Bara så ni vet de! =) Hur har eran dag varit? Min har inte vart sådär kanon bra eftersom min mage gör så sjukt ont och har gjort hela dagen, inte skönt.. Har även haft mössa på mig idag till och från skolan eftersom jag inte använder de annars så har jag börjat fått ont i öronen. (Bilden till höger är inte seriös!)



Sen tänkte jag fråga en sak.. Ska jag ha en frågestund?

Kommentarer
Postat av: joanna

2010-02-01 @ 15:10:57
Postat av: jonna

så du ser det anonyma som jag skrev tidigare kommer från en dator i stockholm?? :o

2010-02-01 @ 15:12:16
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/
Postat av: KEXET2

PjuuuuuuuuuPJuuu varför får inte mina kommentarer vara kvar:( :O

2010-02-02 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0