Hemma..

Var inte på kupolen i mer än kanske 2timme(?) Jag har sjukt ont i axeln så känner bara för att böla. Kan inte ens lyfta ett glas med högra armen. Bra Sanna, mycket bra! Aja.. Ska bara ta de lugnt resten av söndagen hade jag tänkt. Har fått feber nu också. Vet inte om de är tack vare axeln, eller kanske förkylningen? Ja något av de iallafall. Såhär är de alltid för mig när de blir lov.. Då ska jag antingen göra mig illa eller bli sjuk. Åh. Nej nu ska jag ta och trycka i mig något och ätit. Är sjukt hungrig men har ingen matlust. Har inte ätit sen igår då jag och Therese käkade i Romme. Det vill säga 26timmar sedan. Inte bra för kroppen, nej. Är jag den ända som inte har någon matlust alls?


Just nu. Riktigt risig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0