Hemma igen med brudarna

Hejsan alla! Nu sitter jag här med Felicia och Therese. Vi har vart lite överallt idag. Helt okej kväll faktist, eller rättare sagt helt sjukt bra kväll. Gud vad jag älskar dessa flickor, helt klart av min utrotade sort you know ;-)

Jag smsar 118100 och frågar "När fyller Felicia Andersérs år?"
Svar: "Felicia Andersen i Lindköping är född den 7 feburari 1989 och Felicia i Halmstad den 2 september 1992"
Jag läste upp svaret högt för Felicia och hon säger sedan:
"Det är de värsta jag har hört! Dom skrev inte när jag fyllde!! Nej men ska vi ringa hon och skriva grattis?" Helt klart solklart är bruden, ojojoj. Här snackar vi Original och de gillas ju såklart.. Jag och Therese höll på att bryta ihop när hon sa de bara. Men en hel del skratt har då blivit av idag iaf. Jaja, vi ska väl kanske hitta på något nu, fast Therese sover redan.


naweli naweli naawen mina då. Vi hörs imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0