Hejsaan, Felicia was here! :D

Jag tänkte gästblogga lite nu när Sanna är på läger, har funderat på det ett tag. Men nu var det ett bra läge när hon inte ens vet något. Men jag vill i alla fall säga att Sanna är en fantastisk människa, ni som inte känner henne har gått miste om något, finns det någon mer snällare och roligare person än sanna, jo Therese också. Jag älskar mina tjejer så sjukt mycket. Att vakna på morgonen och bara känna att allt är skit, så är det bara att tänka på Sanna och veta att dagen kommer bli bra. Med Sannas tokiga idéer och Therese som gör dem så går det inte en dag utan att skratta.

 

En vän som Sanna borde alla ha. Visst vi kanske har bråkat ibland, men vad som än händer kommer vi alltid hålla ihop. Jag kommer ihåg ett inlägg jag skrev till dig för ungefär 2 år sedan då jag skrev att du var det bästa som hänt mig, och det är du helt klart. Jag har gjort en hel del dumma saker genom åren, men du har alltid funnits där, även när du inte fattat så fanns du där. Sanna är en riktig vän, så jag vill inte höra nå skitsnack från er som inte ens känner henne. Jag älskar dig min vän. ♥

 

Skulle skriva till Therese också men tyvärr har jag glömt ditt lösenord.... Men får bli en annan dag.


Kram Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0