Fredag, älskade fredag!!!!


Jag sitter nu här och har precis fixat klart mig, jätte längesen jag "orkade bry mig nu" (eftersom jag hoppar omkring så..) Men idag ska jag ut med elevrådet på lite myspys, blir b.la thaimat, LOVE! Jag kommer verkligen inte behöva äta mer idag efter thaimaten, den saken är då säker.


Såhär ser jag iallafall ut idag. Och självklart mina myspys byxor. Är sjukt trött på träningsbyxor nu eftersom jag haft de hela veckan (dock inte samma) vill bara klämma på mig ett par leggings eller jeans.. :( Jag har verkligen aldrig vart sån där mjukisbyxor älskare, bara till och från träningar och sånt.
Idag åker jag på läger också. Vi får helt enkelt se om jag hinner skriva mer idag. Men nu måste jag kila, pappa kommer om 5min.. Bråttom! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0