Dålig uppdatering..

Arå, sånt ni får leva med ibland.. Sorry!
Jag vart väckt halv 9 och sen vid 11 drog jag & daddi till vallen och tittade innebandy (tittade med Elin, Putte & Alicia.) Sen när matchen va slut gick jag och Elinpelin och käka, var ingen höjade varken maten eller hans som jobba där, usch och fy. Sen tog jag bussen till stan där jag träffade Therese och vi åkte till Falun. Herregud.. "Om jag skulle se ***** nu skulle jag typ gått såhär *drar på mig luvan och tittar ner i backen" Och precis när jag hade sagt de fick jag sms som:


Hur läskigt som helst tyckte både jag & Therese... Nej nu ska jag ta något mer och äta eftersom de inte vart sådär jätte mycket ätet för mig och Elin. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0