Comeback!

Nu är jag tillbaka hörreni, ni. På riktigt denna gång! Underbart! Jag är på sjukt mycket bättre humör idag! Vilket är mycket bra.


Skolan.
Måste bara berätta vad som hände på matten när Therese och Felicia 'bråkade' (på låssas alltså) och typ säger en hel del fina ord till varandra och så. Vi satte 'ute' i ett annat rum.. Och dom lät nog en hel del. För sen kom vår vikarie ut Paulii och sa: "Ohh shiiit. Jag trodde de var värsta slagsmålet här.."  och jag ramlar av stolen för jag skrattar så mycket. Skrattar nu bara utav att tänka på det.
Stan.
Hittade en svart tröja med 'puffärm', fotskydd & saker till rummet. Tack mami!

Ja. Min dag i kort och snabb form. Jag sov iallafall mycket bättre inatt! Somnade runt halv 1 så det kändes skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0