LISTA

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte kärlek dirket..
Hur många har du varit kär i? 2
Är du kär just nu? ja det är jag

Tio frågor om dig själv
Namn? Sanna Maria Barrsäter Ulin (Nu vet ni mitt sista efternamn också, jätte naw..)
När fyller du år? 25 Juli
Några piercingar? 4st i öronen.
Vad har du på dig just nu? underkläder, mjukisbyxor & linne
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? när man vaknar upp bredvid någon
Vad tycker du mest om hos dig själv? hm, tror nog det  är min humor!!
Vad är du bra på? skratta
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Jag tror det är Sarah Putte Andersson, Othilia Hallgren, Denice Andersson och Therese Haga..
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är roliga på sina sätt.
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga
Vem är klumpigast? skulle väl vart jag själv här..
Vem är mest partyprisse? Othilia, haha!
Vem är den du helst har filmkväll med? helst? men har haft flest med Therese..

KÄRLEK

Är du kär just nu? nejfan, nu är jag inte kär längre men va de för 2minuter sen när jag svrade på frågan längst upp? JO FORTFARANDE KÄR.
Har du kysst någon idag? ja
Är du romantisk? haha ja, jätte... säger att min pojkvänn är en tönt osv. men jag kan vara romantisk bara jag vill, vilket inte händer så ofta. hehe
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej (inte ens på lekis eller så..)
Vem sov du senast bredvid? emil..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? pappa 19år mamma 24år, något sånt..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? ja, haha.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej..

ANNAT
Hur mår du just nu? trött..
Har du piercat dig? nej therese har
Är du hungrig nu? ja
vad är klockan nu just nu? 12:13
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu facebook, blogg.se,

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du tillsammans med? :D

2010-12-31 @ 14:13:01
Postat av: therese - S T R E E T

HAHAHA "nej therese har"

:-DDDDDD HAHA

2010-12-31 @ 16:17:54
URL: http://broody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0