Angående min helg...

... den absolut värsta helgen jag någonsin vart med om och hoppas aldrig att det blir värre heller.
Det var en som undrade vad som hände i helgen. Och jag tänkte eftersom de går så sjukt mycket rykten om detta. Så kan jag ta och skriva ut sanningen här! Min sanning, min story om det hela. Inte ett ord av detta är alltså bullshit.



Nej det är inte sant att jag blev tagen lördag och söndag. Men däremot vart jag tagen fredag och lördag. Jag vet inte om du skrev fel eller om du har hört något annat? Men hur som helst ska jag göra en lång historia till en kort, eller jag ska försöka iallafall...

Som dom flesta vet så har jag en a-traktor en volvo 745 (ointressant för er som inte bryr er, yes i know.)
Och i fredags när jag var påväg hem efter att ha vart lite här och där i hela Borlänge med kompisar osv så... Vart jag stoppad utav en civilpolis som velade testa köra den och se om den gick lagligt. Han gjorde det och ansåg att den gick för fort. Så han ringde en besiktnings buss som aldrig kom pga att den var på en trafik olycka. Så jag fick åka hem och dom sa att dom skulle höra av sig i veckan till mig, men att jag fick körförbud på den. Sen åkte jag hem, jag var förbannad, arg men samtidigt så jävla förstörd. Så fruktansvärt rädd så benen inte ens bärde mig ur bilen när jag kom hem på natten ja klockan var iallafall halv 3 - 3. Helt förstörd gick jag och la mig och tjöt som en litet barn som tappat bort sin napp...
Dagen (lördag) efter bad jag att jag och min pappa skulle åka en sväng så jag kunde berätta allt som hänt. Så orden bara ramlade ur munnen på mig. Och rätt som det var kom jag på det själv... Jag fick inte fram ett ord, egentligen.
När pappa väl visste var det inte lika stor grej längre. Visst jag var besviken på mig själv, kändes som om en klump i magen hela tiden. Jag var så sjukt rädd!

men nu till det roliga om detta:
Polisen ringde mig idag och sa att dom hade för lite bevis osv. Så dom var tvugna att lägga ner detta "brått" så jag har nu ingen körförbud, slipper förhör, utredningar osv. Så jag får köra igen, om jag vill. Ja... Allt är som vanligt.


Min älskling! Dock ser hon inte ut sådär nu.. Eller inte precis iallafall!

Och då var vi inne på lördagens händelse då... Dag nummer två, ännu ett möte med polisen.
På lördagskvällen var det som dom flesta även vet Club Nordic (världens sämsta, tråkigaste och stördaste "disco") Jag hade sett framemot det hur länge som helst. Så slutade allt i skiten.. Det också...

Så satt jag med två kompisar och chillade. Då kom polisen och tog mig och tyckte jag var "för berusad" att vara där. Så frågade dom efter namn och person nummer osv. Så ringde dom mina föräldrar. Men detta var ingen big deal för mig.

Felet med mig är att om någon är otrevlig mot mig, då är jag otrevlig tillbaka. Så fungerar jag, har alltid gjort och kommer alltid göra. Så sa en av poliserna en onödig kommentar till mig (enligt mig var den fruktansvärt onödig. och tänker inte säga vad hon sa.) så jag vart otrevlig tillbaka. Fick höra att jag skulle byta attetyd så dom velade ha något med mig och göra. Och då vart jag förbannad på riktigt och svarade "Jag tänker inte byta attetyd, inte en chans. Jag har inte bett er att ni ska ha något med mig och göra" Onödigt gjort, onödigt sagt. Jag vet redan, ja!

Och om man kunde skulle jag gjort allt för att få allt detta ogjort. Skulle aldrig åkt på Club Nordic, skulle aldrig vart spydig, skulle aldrig suttit där. Men gjort är gjort och man kan inte göra något åt det. Det är lätt att vara efter klok!

Och hur det blir med detta, har jag ingen aning om. Vad som händer och sker, ja det visar sig. Det står ju skrivet i mitt register, men tror inte att det "blir mer än så." Får hoppas så..

Så till alla er som hört att jag misshandlat någon, spottat på en polis och allt dess like vad folk frågat mig om jag gjort är... Skit snack, onödiga men även skrattretande rykten. För här har ni sanningen! Och nej detta är absolut inget jag är stolt över, tycker är coolt eller skryter om.  Detta är något jag vill glömma bort och få det bort kastat så snart som möjligt.. Anledningen till att jag skriver detta här är att jag är trött på att folk inte ska veta, då det bara blir en massa bullshit, tyvärr...

Så Jacob, hoppas du är nöjd över svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0