SÖNDAG

Jag och mina tjejer om några år..


Söndag. Skolan börjar imorgon.  Har bestämt mig för att ta tag i skolan ordentligt nu, ska höja betygen så min mor&far blir paffa till jul. (kommer förmodligen ångra så in i bomben att jag skrev de där om kanske 2veckor..) Jag har inte gått av gården på hela dagen idag. känns, konstigt, skönt och samtidigt avslappnande. Mitt knä värker och jag är helt slut. Jag måste skaffa mig ett gymkort i veckan och börja träna igen. Har ångest över att jag inte rört på mig på en vecka nu.

Nu ska jag kolla på film med min mamma och syster, sen ska jag plugga körkort, i massor. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah Andersson

HAHAHA söt!

2010-08-22 @ 20:57:15
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0