SKRIVIT AUTOGRAF IDAG..

Haha, när jag skulle gå och handla på Konsum (som var stängt) medans syrran solade efter gymmet så kom de 2st killar fram i typ 7-8års åldern. En av killarna sa "- Hej. Jag känner igen dig. Du var med på tv häromdagen va?"
Jag svarade "-Med på tv? Njeah. Nej de va jag nog inte. Inte va jag vet iallafall?" Han "Jo jag är helt säker på att du var med. Du spelade fotboll med landslaget. Kan inte du skriva din autograf på min och min kompis arm?"

Haha jag spelade med att jag spelade i landslaget. Inte varje dag någon tror de ;) Och sen sa dom "Kan inte du ha privat träningar med oss? Jag menar. Lära oss hur du gör när du gör dina inlägg och så.." Jag svarade lite sådär halft osäkert " Hm, jag vet inte. Jag tränar jätte mycket själv. Men kan ju försöka klämma in de någon gång"

Haha dom trodde verkligen att jag spelade i landslaget och allt sånt där..!! En av killarna frågade till och med vart jag gymmade för dom velade också börja göra det. Dom var så himla gulliga.

Dom trodde nog att jag spelade i landslaget för att jag hade denna tröja på mig:


Haha nu ska jag hoppa in i duschen sedan gå och lägga mig och läsa en bok jag lånade på bibloteket igår. Fråga mig inte varför, jag hatar egentligen böcker.. haha

Kommentarer
Postat av: Mäster katt

HAHA! Jag skulle också vilja att det skulle hända mig! Folk brukar tro att min mamma är victoria beckham D:

2010-08-29 @ 20:41:24
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0