sammanfattning sommar 2010 del 2



peace&love, fick mycket mycket mer bilder därifrån men.. det fick bli dessa

nöjda flickor, haha

midsommar


bada

alla max besök, här hade felicia köpt sig lotter för hon hade fått för sig att hon hade tur.. men vann inte en enda krona!


hehe cyklat..

vart på en hel del äventyrs-shoppingar med pottis


och alla grillkvällar med världens bästa tjejer.

osvosv, jag vill bara tacka alla som har vart med och gjort min sommar så otroligt underbar. ni vet själva vilka ni är, den har verkligen vart helt felfri. eller ja nätan iallafall.. och jag är så sjukt tacksam för att jag har er världens bästa flickor och pojkar. ni är bäst, underbara och helt enkelt mina änglar. utan er skulle sommaren inte vart såhär bra, och de vill jag att ni ska veta om! så tusen tack och hundra gånger om för de. och jag hoppas även att hösten & vintern kommer bli lika bra, trots allt..


Kommentarer
Postat av: Sarah Andersson

tack själv, du är underbar & bäst:)<3

2010-08-20 @ 00:18:34
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0