bloggsvar.se fråga:

"kan inte du berätta om dig själv? berätta sånt som man inte vet om dig? kram"

Svar: Jag heter Sanna Maria Ulin Barrsäter bor i lilla staden gud glömde, Borlänge. Jag är "nyfyllda" 15år..

Jag bor på landet i ett litet hus med min mamma pappa syster och mina 3katter. Vårt hus ser förtillfället ut som "hej kom och hjälp mig" eftersom vi varken äger en trapp, altan, foder runt fönsterna, halva gården är uppgrävd och de ligger plankor osv över hela gården. Men annars är de helt okej. 

Jag har alltid vart med kille än tjej. Det första ordet jag lärde säga mig när jag kunde säga "R" var "traktor" men eftersom jag tyckte bokstaven r var så otroligt rolig och säga så sa jag "tratrrrrror" istället för traktor.

Jag älskar att ibland bara gå ut och gå och bara gå, gå och gå. Kolla på naturen, vara för mig själv. Tänka igenom saker och på mig själv.

När jag var liten va jag en riktigt skit unge, kissade i pappas sko, brände i stortsätt sönder hela handen, bet på precis allt, ägde varken tvspel eller en dator, ja med andra ord. Jag var inte så speciell, en unge i mängden.

Åren gick och jag började på en skola som verkligen låg på landet. Jag började spela fotboll och red på en ridskola. Sedan efter ett par år vart den skolan nerlagd och jag började då på Gylle och då hade jag börjat på innebandy också. Åren gick och jag fick lov att välja för tiden räckte inte till, hästarna stod först på listan. Och blablabla.

Jag har linser för jag ser dåligt, jag har dålig konditon trots att jag tränar mycket, jag har dåligt självförtroende (för de mesta), jag tänker ofta på döden, jag tror på spöken, jag letar efter en epa, jag har nästan mer killkompisar än tjejer, jag väger alldeles för mycket, jag är 163cm, jag är lat, jag fick lov att cykla med hjälm tills jag fyllde 14år och lite till, jag kan knappt göra en kullerbytta, jag är ovig, och jag hatar att klippa gräs. va ska jag berätta om mig själv? jag lever mitt liv så som jag vill leva de. jag är egentligen otroligt ointressant..


Kommentarer
Postat av: emma

Omöjligt att du väger för mkt, du är jättesmal ju! :)

2010-08-08 @ 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0