bättre humör

idag är leendet på plats någorlunda iallafall eftersom jag är riktigt nöjd med min insatts idag. jag körde 2st 40mins lektioner idag, 2st återstår. jag klarade 4st "provtester" 2st avklarade pluppar och 2st återstår. jag är som sagt nöjd. eftersom igår när jag gick hem hade jag klarat 0 "provtester" och hade 0 pluppar och kört 1st lektion och 1 lektion på banan.. ska dit imorgon igen och jag har bestämt mig för att jag ska fixa testerna då och boka körningar.snart så snart kan jag säga "jag klarade teoriprovet". snart så snart kan jag fälla gläjetårar och skrika och hoppa. snart så snart kan jag glida omkring i en volvo. snart så snart kan en av mina barndomsdrömmar gått i uppfylldelse och snart så snart är jag en av dom lyckligaste i världen.. men inte ännu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0