VILKEN DRÖM!!

sitter här typ helt uppskakad. jag drömde en hur läskig dröm som helst.. de var typ så att om man inte städade tillräckligt mycket, utan hade saker överallt så kom de en huggorm in i rummet och då fick man inte upp nå blod till huvudet så de kunde bli så att man dömnade bort i armarna när man sov (vilket de alltid blir för mig.. på riktigt alltså. dom domnar så mycket så jag inte kan röra fingrarna.. äckligt!) och då vart jag hur rädd som helst och började städa. och då hittade jag en orm under sängen..!! snacka om att jag vart sprang ut från mitt rum då.

jaja nog pratat om den drömmen. jag har ganska så bråttom nu. min skjuts kommer om ca 15-30min och jag måste hinna sminka mig (och plocka ihop på rummet, he he.) ska och grilla med lite flickor. vill du vara med? RING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0