therese inlägg, 00:07..

ha-ha skulle egentligen vart uppe igår, men vi hade.... fullt upp ändå då. he he, från therese blogg:

TJAAAAAAA ALLA SÖTA RARA GULLIGA NATTBÄVRAR DÄRUTE!!!!!!!!
En övertrött Sanna å en övertrött Therese är i farten igen.
Nu är det såhär att felix såsser är en ny ketchup Å jag gillar pahhhhhhhhhj. Jag är ganska övertrött, har setat vid datorn i ca 5-6timmar å jag kan inte tänka klart........ NU KAN VI TITTA PÅ PORR!! Tycker ni bananer är gula? Vad är du då? Världens största bäver? *psst, låtsas som att vi inte är här, VI ÄR INTE HÄÄR!!! Nu är klockan 00.00, UPP MED FÖTTERNA!! Nu ska vi ta oss en svängom i min lila bil, ta't med dig osthyvalN så kan vi glida med stil. Och göra en pil. Vi ska åka flera mil, i min lila bil. Vi ska åka flera kil +o i min permobil!

Vi är alltid lika seriösa, HAHAHAHHAHAH!

Jag sitter här med fjeko. Och vet ni? Vi har nyss grillat korv på ett ljus!



Nu ska jag å Sanna vara liiiiiite busiga. Vi drar till statoil å köper marsmallows som vi ska grilla på vårat ljus sen!!!!! hihihihihi, nä godnatt hörrni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0