THE OC..

kom precis hem från kvarnsveden (eller ja, lite här &där.)
var iallafall med ralle, alida &vea. mycket trevligt!

Ni ska få höra vad jag lyckades med:
jag skulle gå ner för en backe, dock var denna backe vääääldigt lerig och jag trodde jag tog rätt 'lerväg' men nej... jag hann precis sätta ner foten då jag halkar ner i geggan och landar på ryggen, fy 17 gubbar vad vi skratta.. resultatet: en leeeerig jacka, lortigt linne, kall sanna & skratt.
vad gör man inte för att liva upp stämningen? den var lite deppig tyckte jag allt.. hehe.

vea: titta vad många cola-flaskor *pekar in mot en pizzeria*
jag: vi slår sönder rutan och tar dom?
vea: inte fan skulle jag göra inbrott för att ta dom där inte.
ralle: men de skulle jag..!
vea: nej jag skulle tagit korv!
haha sköningar!

Nu ska jag titta på the OC som jag typ blivit beroende utav...
Godnatt pötisar!


Kommentarer
Postat av: alida

hahahah, vea's kommentar där alltså -.- KORV!! hahha sköna grabbar

2010-04-05 @ 22:45:04
URL: http://aliidasjors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0