thai maaat

började dagen med att jag sov lite för länge och fick skynda mig som vanligt, men jag hann till föreläsningen som jag skulle på ändå. den var väl typ sådär, jag ska inte säga att den var varken dålig eller super bra. för den väckte en hel del saker inom en och man fick sig en tänkare.

sen efter de så gick jag och hanna på stan och försökte få tiden att rulla, efter vi hade vart in på stans alla 7butiker så var de ändå 30min kvar tills thai'en öppnade så vi började om igen, hehe. vi slutade alltså kl 10 idag och började 9 :D

när thaien väl hade öppnat satt vi där i typ 2½timme och bara pratade och latade oss. riktigt skönt faktist!
sen ringde putte och jag åkte till kupolen och träffade henne där efter en stund. ska snart lägga upp allt jag köpte, vart lite smått iallafall :)



sen åkte vi hem till mig och sen till stan för att jag skulle på innebandy avslutning och nu är jag hemma igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0