steker

jag tänkte passa på att skriva en snabbis medans solen gick i moln :( sitter här ute på altan med datorn och myser i de underbara vädret. dock insåg jag att mina katter tog min solstol lika fort som jag gick av den.. dom älskar att sola dom också, knasbollarna. nej nu tittar solen fram igen och jag vill inte missa en ända minut i solen! hehe. hörs senare :)


njuter, och nej.. jag solar inte med tröjan på. men lika bra att ta på sig den, för de första finns de många som är allergiska mot skinn på internet och för de andra så har jag faktist vett i skallen så jag skulle inte ta en bild i bh eller utan heller för den delen.. knappt så man vill lägga upp bikini bilder på sig själv på internet nu förtiden ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0