skön dag

var på studiebesök på hushagen. de var dock inte sådär jätte bra enligt mig eftersom vi fick se grisar upphängda i taket som halva magen var borta på. och jag som är sjukt känslig mot sånt där fick såklart tårar i ögonen, knivar i ryggen och magen (självklart var de bara en känsla, men de kändes som så.) sedan dess har jag mått illa och haft en äcklig känsla i magen. ni får verkligent tycka att jag är hur töntig som helst! men jag har faktist haft lite problem med maten den senaste tiden som ni nog redan vet och de där gjorde verkligen inte saken bättre..!

nog pratat om de där äckliga grisarna. annars så har dagen vart helt okej! eftersom vi bara hade en lektion, syslöjd. gud vad roligt!



jag mår så sjukt illa och har jätte ont i magen och huvudet, ska nog lägga mig en stund och sova.


Kommentarer
Postat av: johan

tjena!jag tänkte höra med dig om inte du kanske kan göra ett inlägg med hur du vill att din kille inte ska vara?:Dhehe.skulle vart roligt och veta;)

2010-04-22 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0