snyggakill dagen?

har nyss kommit hem från skolan, eller ja vi slutade vid 1. jag har setat här i typ 30min och försöker komma på något att skriva, de är helt tomt i huvudet på mig..!

jag är verkligen proppmätt och känner bara för att sova fast jag vill inte de. jag vill till kupolen och köpa nytt till gaderoben, men vi får se. sitter här och tittar i nya h&m katalogen mor min kom in med precis, jag känner verkligen.. vill ha nytt nytt &åter nytt och de är nu! ;P

idag så cyklade jag t&f och åt på bk. vi såg typ 7st killar på vägen därifrån och jag måste säga att de var riktigt längesen vi såg så många snygga killar på så kort stund ;)




kvalitén :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0