på shopping tur med puttos


både jag och putte köpte de här "cykelbyxorna" som vi ska ha under shorts till sommaren. (hoppas ingen utav er är dödsallergisk mot lite skinn&kropp. så att ingen dör menar jag för att jag visar lite mage och ben?)

sen strumbyxor (dock är de hjärtan på och inte prickar som de ser ut på bilden.) ÄNTLIGEN hittade jag dem :)

min nya älsklingsring..! ♥♥ vart helt ifrån mig när jag såg den :rolleyes:

sist men inte minst, ett par "wb" ray ban-solglasögon

nu ska jag gå och lägga mig, klockan är mycket för en liten tös som mig ;) nej men jag är så fruktansvärt trött på morgonen så att stackars mamma och pappa får nästan dra mig upp ur sängen. godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0