men mamma då..!

mamma: sanna påskharen har vart här
jag: men mamma..!
mamma:
du måste leta efter ditt ägg nu.
jag: aha, vart ligger de då?
mamma: jag vet inte. jag bara såg påskharen springa förbi här i köket.
jag: men herregud..
mamma: även fast om du fyllt 40år så kommer påskharen komma varje skärtorsdag.
*jag hittar mitt ägg bakom kuddan*
jag: åh tack mamma..
mamma: få se vad de var i då?
jag: men ha-ha.

Min mamma är ensån där som alltid måste följa tradetioner.. -.-'

jaja, gullig är hon minsann. dock hände detta innan jag var in i duschen så för ca 1timme sen. snacka om att man känner sig som en helt nu person nu. kanske inte ens är jag som sitter här och skriver? kanke är.. mikael persbrant?


nej fy tusan. hoppas jag aldrig blir att se ut som honom, för då blir livet kort.. sorry mikael. ha-ha snacka om en snabb photoshopad bild, typ sisådär 5min? jag har dolda talanger, tackar jag vet.

bäst att jag gör som mamma säger nu, bla bla bla. sanna ta undan handdukarna, sanna hit &sanna dit. hejdå!

Kommentarer
Postat av: sanna

nu blir jag verkligen besviken..

att du kunde ta min snygging och göra han till ett återlöje! SANNA HAN ÄR SNYGG!



MIKAEL PERSBRANDT<3<3<3<3<3

2010-04-02 @ 00:17:35
URL: http://ssssssanna.blogg.se/
Postat av: almighty ahmed

gud vad gulligt;)

2010-04-02 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0