men älsklingen då..!

jag läste ett inlägg på therese blogg (www.jagelskarfotboll.blogg.se / måste bara skriva av mig) och ni kan inte förstå hur mycket mina tårar rinner nu. jag är så sjukt glad att du är min gumman, att de är du&jag.

du ställer alltid upp för mig och jag för dig. du är allt för mig och de vet du om. allt vi gjort tillsammans jag minns så sjukt mycket nätterna vi bara legat vakna och snackat minnen, dom som vi gråtit i famnarna på varandra med de har alltid slutat med att den som tröstar säger något så gapskrattar vi båda två. nätter vi bara flummat av övertrött het men även alla nätter vi delat säng och sovit. allt betyder så mycket för mig therese. precis allt..

ett tag trodde jag vår tid var förbi, vi bråkade lite smått och umgicks inte hela tiden.. det var mitt fel, jag kommer ihåg. förlåt för allt och förlåt för att jag tog upp de nu. jag minns att vi skrev sms till varnadra och de var inga korta sms, utan dom var 8-9sms långa, jag grät så otroligt mycket då.. stannade hemma från skolan några dagar för att jag inte orkade, inte orkade att vara där utan dig. och jag minns när jag kom tillbaka från skolan och du to med mig in i den "lilla hålan" precis vid våra skåp kramade om mig och vi grät båda två. och jag sa "-förlåt, förlåt" och du sa "de är lugnt, jag klarar inte detta utan dig.." och så vart de. vi fortsatte som om ingenting hade hänt.. och massor med saker hände efter de:

sälen, komfirmations lägrerna, västerås, gävle, falun, orientering, cykelturer, bussturer, legat under himlen och bara tittat på stjärnorna, alla gånger vi lagt oss ner på rygg och skrattat, alla idéer ja allt. om jag skulle skriva allt här skulle de ta ett tag.

men Therese Fleko Ziid Frida Haga Soltorg, du är den ända för mig och allt som jag behöver. de finns ingen som förstår mig bättre än du, nästan inte så att jag själv gör de. jag behöver aldrig säga någonting utan du förstår att jag inte vill prata om det, och du försöker alltid hjälpa mig upp för kullen som jag inte tar mig upp för utan att du hjälper mig och puttar på..

du är så sjukt underbar, vi är verkligen som gjorda för varandra. alldeles sjukt lika, syrran.

alla gånger vi pratat först och tänkt sen "ligger gävle i borlänge? - jag vet inte", "dina barnbarn ba: vad har du gjort där mamma?" "jag stönar mycket bättre än dig" "men den där lampan funkar inte..! - therese, du måste ju sätta i kontakten?" "massa massa as mycket... små" "JAG SA JU ATT VI SKULLE KLIPPT FLER SNÖREN" "var är vår micro? - där. - fyfan vilken ful." "hoppeliskuttskuttmaja" "skit på dig fulkärring." "lätta tår" osv osv.

 
 
  
 




gammal låt men tanken räknas.. tur att de finns telefon som vi kan hålla kontakten på medans jag är i örebro.. jag kommer sakna dig så grymt mycket stumpan ;( jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Vad heter låten, måste veta! :) grymt bra! Gör helst ett inlägg om det :)

2010-12-13 @ 04:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0