hoppar till sängs

jag har precis kommit hem från komfermationen därefter tog jag och pappa oss en tripp till vallen hallen och tittade på min sista innebandy träning för i år. ;( kommer verkligen sakna er tjejer!

kom precis ut ur duschen och nu sitter jag här med engelska papprerna i knäet och ett glas hallonsoda. jag ska börja bli nyttig efter den här veckan, inge godis, chips, dricka eller något liknande. har blivit alldeles för mycket på sistonde. till &med så jag åt tårta idag. detta börjar verkligen gå över styr. ska även ta tag i kragen på felicia så vi får de där med gymmet ordnat, mina ben sväller ju som ett bar köttkorvar. he he.

nog pratat om booooring saker, aa mycket nog om det.

lika bra att jag tar med mig "engelskan" ner i sängen och ligger där och myser med den, fast jag har en känsla av att de kommer sluta med att jag somnar som jag alltid gör annars också. tex som när jag tar med mig böckerna ut i solen, jag överdriver inte men de går 10min sen sover jag.. :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0