hemma nu..!

vart en kanon dag ska jag säga er. fotbollen var faktist riktigt roligt att se. ojoj, vad falun hade en grym spelare... ;-)

efter matchen velade jag och mattsson omkring och velade ha mat, dock visste vi inte vart ifrån. men efter mycket om och men och efter att jag klivit i 2vatten pölar så bestämde vi oss för att gå till kupolen, matpalatset och de gjorde vi helt rätt i tycker jag! felicia & therese kom också sen..

och jag råkade slå en kille med min påse..! o va pinsamt det var. jag gick liksom och snurrade på påsen sådär som i en cirkel och vips så råkade han ha sitt huvud ivägen och jag kunde inte hålla mig får skratt..
- dålig timeing sanna!

mh ja. iallafall så gjorde jag ett impuls köp. har nämligen tjatat sönder mina vänninor snart om att jag bara måste ha en rosa golfkeps tills jag ska till Rhodos och tills i sommar. hehe så de fick bli en;

 
den är helt klart snyggare om man har uppsatt hår, enligt mig. men ja..! implus köp som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0