hemma!

 jag har verkligen vart usel på att uppdatera bloggen den senaste tiden. men min helg och dagen idag har vart full med äventyr så. plus att jag sov hos therese inatt så..

jag &felicia cyklade till kupolen efter skolan, de var riktigt skönt faktist. jag hittade ingenting speciellt förutom en bh. skulle dit och titta efter 3st olika strumpbyxor med alla 3 var slut så otur jag har :( så de vart bara en BH idag. ska tillbaka till kupolen & stan imon med felicia och ska köpa ett par brillor och lite annat smått.

 

jag skulle verkligen behöva en ny webb, men inom kort kommer jag nog få en helt ny dator så de känns lite överskattat att köpa en webb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0