Hatar sånt här!

Ligger i soffan och tittar på tv med mitt mysiga duntäcke och i en av mina älskade real tröjor, man kan inte annat än att älska real, och allra helst tröjorna, love, love & love.. min pappa är verkligen bäst som köpte dom åt mig, och nej. här är de inga fejk tröjor som är köpta för 30kr på en marknad inte, utan här är de bara äkta!
som kostar ca gånger så mycket styck. jaja nog pratat om mina tröjor! jag har tråkigt & bjuder på lite sjukling bilder..!







felicia ringde mig precis och frågade hur de var med mig, stumpan då. så gullig du är! gillar verkligen när folk bryr sig.

nu ligger jag här och väntar på att salladen ska bli klar som min syster håller på med till mig, mums..! jag har verkligen världens bästa syster som tar hand om mig medans jag ligger här och snörvlar.

nu kom hon till &med in med salladen till mig. så ska försöka få i mig den. höres..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0