grillat

jag har setat vid datorn i stort sätt sen kl 3 och jag kommer tame 17 inte på någonting att skriva, helt blaack i huvudet på mig. tror de är för att jag inte ätit något idag?!

påtal om mat så luktar de grillat i nosen på mig nu och jag bestämde mig precis för att gå ut och hjälpa pappsen. måste bara tillägga att idag har jag dammsugit hela huset. (hoppas på att mamma läser detta. he he) jag tror inte jag har nämt att hon är i norge? nä. men hon har iallafall de och kommer hem imorgon(?) eller de tror jag hon gör, sagt så iallafall!

nu ska jag kila ut. :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

svar: haha puss på dig <3:)

2010-04-25 @ 20:23:41
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0