!?

jag har ingen inspration alls till bloggen nu, inte ett dugg. känns som om de är bara ett ända stort svart hål i huvudet på mig..

Hur som helst sitter jag ute hos syrran och äter ett par jorgdubbar tillsammans med henne. ska snart åka iväg och köpa mat med far min. våra nya fönster har kommit så de mullrar och de sågas här hemma, vårt hus kommer bli så snyyyggt sen när de blir klart! (hoppas jag...)


såhär har jag sett ut idag iallafall, super intressant vetande till er! yeah, hoppas ni verkligen blev suuuper glada för att ni fick veta vad jag hade för kläder på mig idag? :D or not. hehe..

usch mitt hår är så otroligt blä just nu. funderar på att färga de nästa månad och sen kanske fixa mig ett löshår (dock ska de inte vara kanske mer än 3cm längre än mitt hår vill ha de mest för att få tjockare hår. fast de blir väl som vanligt, bara prat och sen stannar de där.

nu ropar pappa.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0