dagens:

fråga: har du lätt för att bli brun?:) du är alltid så brun tycker jag.... har du några tips till hur man blir lätt brun? tacksam för svar. Kram!
svar: nja.. jag har inte sådär jätte lätt för att bli de men jag har inte "svenne hud" så jag bara blir röd. tack så mycket! jag har faktist inte en aning, man ska smörja in sig mycket efter man solat iallafall och samma dag som du solat ska du unvika att duscha (vilket inte funkar på sommaren, men så gott man kan!) de är allt jag kan tipsa dig med linn :)

kläder:

inte sådär speciellt.. leggins från H&M, linne från MQ, sjal från Gina (sundströms gamla.) kofta från Only och klockan från Ur &penn. :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

gillar koftan!

2010-04-16 @ 20:07:53
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0