bitter..

usch jag är verkligen inte på humör, ingenting blir som jag vill eller inget är som jag vill. jag har grymt ont i magen, mår illa, fryser & min mobil är typ kapput. ibland så skickas inte smsen jag skickar osv. jag ska hoppa till sängs nu och titta film. känner att jag inte är den rätta sanna för att vara vaken.

och sen till er som måste stå ut med en bitter fitta (ursäkta uttrycket men de är precis vad jag kommer vara denna vecka känner jag..) som mig, jag är ledsen. jag kommer förmodligen vara deppig, trött och tyst. helst så vill jag att ni låssas som ingenting och inte frågar allt för mycket. om ni får ett spydigt svar är de inte med mening jag svarar så och retas/jävlas inte med mig på skoj. de är ingen bra idé, då kommer ni få se hornen växa ur pannan på mig.. :mad:

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0