bilder från idag!

efter jag &felicia hade gjort våra ärenden så gick vi och tog oss en fika på Waynes. dom har ju så otroooligt god smootie. sen när vi satt och fikade kom therese också med bussen. och då kommer de fram en kille som frågade om han fick trolla för oss, och de fick han självklart. HAN VAR GRYYYM! jag förstod verkligen ingenting om hur de gick till, trotts att jag själv höll i korten och de ända han gjorde var att dra sina kort uppe på mina, jag kände mig... ägd rent ut sagt.




vi träffade också sara, alicia & jonna. så jag & jonna testade mössor. fina?



mitt hår, ni minns ju att de inte var så längesen jag klippte mig? och de är redan såhär "långt" igen. (Dock är de oplattat på bilden.)

nej nu är de bäst att jag drar ut och springer innan de blir mörkt.. mörkrädd som man är. men vi hörs senare, då jag ska visa vad jag handlade och sådär. har även vart super duktig och städat rummet, ska fortsätta efter jag vart ute och sprungit. HOJ!

Kommentarer
Postat av: JONNA!

jag ser INTE drågad ut !! :D

2010-04-06 @ 23:43:29
URL: http://rrroosen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0