åh naweli-naaw..

Kikade precis omkring lite på olika bloggar jag brukar läsa.. nu tänker ni säkert "åh gud vad intressant, verkligen bra vetande.." men nu ska jag komma till själva poängen. vilket ibland tar alldeles för lågnt tid. tex som nu..!

Jag var iallafall in på denna super blogg 'http://feliciiiaz.blogg.se/'.
hon som typ 'äger' den heter Felicia Pers (äger? heter de så? låter som om jag pratar om ett hus eller något? jaja. strunt samma.) är en barndomskompis till mig, dock så pratar vi knappt längre. kanske blir ett hej lite då & då. så jag vart verkligen super glad när jag såg detta. 

ni vet ju typ hur glad ett barn blir när jultomten kommer? nästan så glad vart jag.



åh naweli naw..
du är nog den första som säger att jag ens har en humor typ.. hm, eller nej förresten, den andra eftersom jag också sagt de..


Super söt, visst är hon? TACK SÅ JÄTTE MYCKET FELICIA!!!

jag diggar verkligen din blogg också!  så kika in på hennes också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0