5saker..

"Johan frågar: tjena!jag tänkte höra med dig om inte du kanske kan göra ett inlägg med hur du vill att din kille inte ska vara?hehe.skulle vart roligt och veta"

Min kille ska inte:

tjata på mig om precis allt, tex om att vi ska träffas hela tiden. visst ses de ska man självklart göra, men kanske inte 24timmar om dygnet 7dagar i veckan. jag tröttnar då... de är liksom max 5dagar i veckan för min del.

säga att jag tränar för mycket och säga att jag är träningsfreak/sportnörd osv. jag tränar mycket, de gör jag. men de är mitt liv?! låt mig få leva som jag alltid gjort och alltid (eller länge till) kommer leva.

 komma in i mitt liv och tro att dom kan ändra på en massa. STOPP HÄR! för de första, jag hade ett liv innan killen kom in i mitt liv, varför skulle jag börja ändra på de bara för att han vill de, inte en chans att jag ens skulle tänka tanken. inte ens en idé att nämna att jag är för mycket med kompisar, dom går helt klart före min pojkvänn.

ljuga eller inte hålla sånt han lovar. tex otrogenhet (har jag vart med om förut) och jag kan bara säga att har man vart de får man en spark i baken och sedan får man leva vidare utan mig, helt och hållet. då är de inte ens så att kompisnivån är okej!

sist men inte minst;
 min kille ska verkligen inte bli annorlunda (kaxig, 'cool', stöddig osv.) när han är med sina kompisar och sen vara sådär sjukt underbar när de bara är jag och han. han ska alltså med enklare ord, alltid vara sig själv oavsett tid, tid eller sällskap på dygnet.

där har du 'svaret' Johan hoppas du nöjer dig med detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0