30 april 2010

Jag kom precis ut från duschen och insåg att solen skiner ju faktist och undrar vad jag egentligen sitter här och gör!? tänk så snäll jag är som lägger ner min dyrbara tid i solen åt er mina älskade bloggisläsare. så gullliiigt av mig :D

hur har ni sovit då? själv så låg man och kollade på The OC igårkväll tills klockan vart sisådär halv 1 sen somnade jag och vaknade utav låten vid halv 4 och då orkade jag knappt öppna ögonen. men jag letade på dosan och skulle sänka ljudet (smart som man är när man är trött, tänkte jag inte på att jag skulle stänga av tv och hemma bion neeej..) och jag råkade höja hemmabion till högsta volym, då jäklar vaknade jag för jag har 2st högtalare precis ovanför sängen. hela huset skakade... då stoppade jag fingrarna i öronen och sprang upp till tv och stängde av. min puls var lika hög som den är efter man spelat en hel innebandymatch utan att byta jäkligt höög.

sen ringde mitt alarm 10 i 6 som jag hade glömt att stänga av :thumbup: så jag snoozade de där alarmet typ 10gånger innan jag tröck på rätt knapp. men sen så somnade jag om och vaknade för 1timme sen. underbar natt va? njae.

nu ska jag ta mig i nackskinnet och ta med mig min frukost ut i solen och steka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0