Therese gästbloggar!!

Chacha alla bloggläsare!
Eller Sannas bloggläsare kanske det heter.. Eller nej inte chacha, det har man ju aaaldrig hört förut?
Hejhoppgummisnopp!
Så nu är jag nöjd. Bara så ni vet är Sanna enbart min, och ingen annans! Ziid&Schuggingli, Sanna&Therese, Haga&Barrsäter, FjekO&FlekO, dom två blondinerna, dum/dummare. Det är vi, right? Du är bäst Sanna, du är mitt solljus. Du lyser upp min dag!

För vi lägger benen på ryggen- lite som ett stretchingpass?
Söt bild, or something? Nu tycker jag att ni ska kommentera detta superduper fina inlägg som är jätte intressant!
Men jag älskar henne mest i alla fall, kom ihåg det! ZIID♥SCHKUGGINGLI=forever? pusspuss!  /flekO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0