FjekO - svarar på tal!



Ha-ha, bloggläsare ni kan mig utantill.. Hur kan ni veta så mycket om mitt privat liv? Det är läskigt. Å jag skulle hemskt gärna vilja veta vem de var som skrev denna kommentar? Du kan adda mig på Msn eller om du har mitt nummer kan du skicka sms till mig, okej? Inte för att vara elak eller så utan bara för att de skulle vara roligt å veta vem de är som har så mycket koll, till den som erkänner lovar jag att jag sätter in en bild å en länkning (om du nu har blogg?) Men iallafall, du har sten koll. Självklart är de Marcus Silverstam som är min Mr X. /fjekO

Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag

Sanna hjärtat, det står på din msn så t.o.m jag vet det ;-) saknar dig otroligt.

2009-10-30 @ 21:48:42
URL: http://emmanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0