Detta händer aldrig..


Jag använder 20st snoddar på varje ben, massa olika färger såklart. De är sjukt snyggt. Jag fattar inte varför de alltid har vart på min "dissar-lista" förut, come on? Jag känner mig riktigt tuff med snoddar på benen och jag kan även gå ut med de utan att skämmas? Självklart har jag massa snoddar med mig utifall någon dum jävel skulle dra av mina (såna idioter finns ju. Suck!)


Jag ska färga om håret, gult! Tycker de är ursnyggt. Såg en tjej idag på stan som hade en riktigt fin gul färg. Och de var då jag verkligen fattade hur snyggt de egentligen är. Helt sjukt att jag inte förstått de förut? Här har man kämpat med silverschampoo och frisör för att inte vara gulhårig. Bort med silverschampoot från och med nu. Från och med nu blir de gult hår, i love it!





(De korta hår jag har) Och jag tycker de är sjukt snyggt.. För jag har ju alltid tyckt att jag personligen passar i kort hår, det har jag alltid tyckt. Ska klippa mig samtidigt som jag färgar håret, helt klart.


Jag har tänkt till och de är nog så att jag är rätt annorlunda, jag vill vara som alla andra. Därför ändrar jag på mig, och ska bara göra saker som man får göra.


Come on, girls just wanna have fun!



/fjekO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0