Onsdag

Hej alla sötnosar! Jag ska faktist inte skriva så jätte långt just nu för jag måste plugga å duscha sen..

Skolan, var helt som vanligt.. Boring å dampig. fjekO&flekO hade inte vattenkrig på fysiken! Efter skolan åkte jag Älsklingen, Fredrik å Therese hem till Therese å typ tittade på Aladin ( -.- ) Sen fick jag å Therese skjuts in till stan där vi mötte Felicia för vi skulle på komfirmation. Vilket faktist var bättre ön vad jag hade förväntat mig, dom två blondinerna å Andersérs gjorde en bra sak av de tråkiga. Sen höll jag å Therese på att bränna upp hela kyrkan också. Men de ska vi inte tala om! Ha-ha. /fjekO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta lite nu! Komfermation, så du ska alltså komfermera dig? H3h de trode jag inte om dig "fjekO" ;)

2009-11-04 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0