Nu ska ni få veta mer om mig..

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?- 91 tror jag..
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 1
Vad tycker du om kärlek? - suveränt
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - ja :-(
Har du svårt för att bli kär? – aa
När kysste/hånglade du med någon sist? - typ söndags?
Ångrar du det? ångrar inget med han
Är du singel? nä
När fick du senast en komplimang? – idag..
Har du hånglat med någon av samma kön? – hah ja!
Isf vem? - Ohherregud va pinsamt.. Sumitra, Felicia, Tia å Therese. Tror inte de är någon mer.. ;$
Det bästa som har hänt dig år 09?- Sommarlovet. Marcus, å alla andra minnen me kompisarna.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - mh
Hånglat med nån riktigt ful: - skoja inte
Hånglat med fler än 50 pers: - hhiihi ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - mh...
Hånglat med fler än 10 per på en kväll? - ja..
Gjort något riktigt dumt? – ja
Gjort något du verkligen ångrar? - de har väl alla?
Varit nykter på nyårsafton? – jag är nykterist.
Åkt ambulans? - mh
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nä
Fått din mamma att gråta? – mh..
Slagit ner någon? – nä
Skämts över dina föräldrar? – ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? – alla gånger 
Tar du droger? - nä
Dricker du? -nä
Vilka kläder sover du i? T-shirt å trosor
Vad hatar du verkligen? när allt är dåligt
Varit kär? – är*
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – bara vart kär en gång å han är jag tillsammans med så nej.
Är du ensam nu? - hemma? ja
Vill du gifta dig? - jag är gift
Vill du ha barn? - ja, NU!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - förutom jag, Therese.
Såg dig gråta? - Therese
Fick dig att gråta? - tänker jag inte skriva, nej
Du delade en cigg med? - bra fråga
Du gick på bio med? - Therese å Fredrik
Skällde på dig? - Camilla i thinks

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nä
Köpt någonting? - glass
Sjungit? haha ja
Saknat någon? alla 48timmar

/fjekO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0