lördag

Ha-ha, fick ännu ett mejl om att en bloggläsare har drömt om mig inatt.. Detta börjar ju fakstist på läskigt, för hon som drömde om mig känner jag inte. Hon är iallafall från Uppsala. Jag lovar att lägga upp din dröm snart, g! (hon velade inte att hela hennes namn skulle stå i min blogg, så då får hon heta g så länge) Min blogg växer faktist. Jätte kul tycker jag, hoppas att jag snart får över 110unika besökare, för de är trotts allt inte många kvar.


Jag har sovit sjukt bra. Hur har ni sovit? Någon mer som drömt om mig kanske? ;-) Isf mejla din dröm till [email protected] !! Och dom som vill får länkningar och de skulle väl inte sitta helt fel (?) Jag somnade faktist jätte tidigt igår för att vara fredag, typ kvart i 12 å vaknade alldeles nyss utav att pappa väckte mig. Det var längesen jag fick sova ut ordentligen nu, så det var välbehövligt. (Typ som att få cancer utav att sola solarium.. Ha-ha jag skoja bara med er läsare! (L)

Hur många läsare tror ni jag har nu? Rätt svar får en länkning och en bild här i bloggen! Vi hörs så fort jag gjort mig i ordning. /fjeKo

Kommentarer
Postat av: ebba

runt 30-40 besökare kanske? :)

2009-11-28 @ 18:38:35
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0