Kläder säljes!

Är du intresserad av billiga kläder som de inte finns fel på? Kolla här! Jag säljer alla kläder därför för att dom inte blir använda eller för att dom är för små.  


Munkajacka från Stadium. (använd en gång å de är på bilden.)
Storlek: 158/164 (stor i stolek.)
Nypris: 299kr
Pris nu: 50kr eller bud.


Jeansleggings från Gina Tricot säljes.
Storlek: XS
Nypris:  299kr
Pris nu: 50kr eller bud.


Slalom jacka, Ripcurl säljes från Curb.
Storlek: M (40)
Nypris: 1000kr
Pris nu: 300kr eller bud.


Adidas tröja från Stadium säljes.
Storlek: 164 (stor i storlek.)
Nypris: 600kr
Pris nu: 80kr eller bud
SÅLD


Puma tröja från JC säljes
Storlek: L (fast som ni ser är den liten i storleken)
Nypris: 500kr
Pris nu: 50kr eller bud
SÅLD!


Tröja (aldrig använd)
Storlek: S
Nypris: 700kr
Pris nu: 80kr eller bud

SÅLD!


Adidas tröja från Stadium säljes.
Storlek: 164/170 (stor i storleken.)
Nypris: 600kr
Pris nu: 50kr eller bud.

Är du intresserad av något? Kontakta mig på: [email protected] eller 073-6944066. Vet du något plagg jag har som jag inte lagt upp här som du är intresserad av? Skriv då även hur de ser ut å så. Kanske jag säljer de även, har mer kläder tillsalu men orkar inte ta kort på alla.. Bland annat mer jeans leggings å 96jeans. /fjeKo

Kommentarer
Postat av: therese

jag vill ha adidas tröjan (den gröna)

och den vita puma tröjan.

2009-11-28 @ 21:18:01
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
Postat av: sanna sundström

jag vill veta vad det är för andra jeans leggings! :)

smsa! :)

2009-11-29 @ 19:33:14
URL: http://pappapippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0