Jag måste bara skriva..


sjukt nya bilder, vad kan dom var ifrån? Sommaren 08 skulle jag kunna tippa på..


Du å jag Putte har delat många skratt tillsammans kan man säga.. Stockholm, Falun, BMX cykling, kupolen, sova över, matlagning, bakning, åkt buss, bio, bowling, tältning å allt annat. Vi har gått igenom mycket saker också, men hand i hand klarade vi även de gumman. Jag saknar dig, vi hade alltid så roligt. Nu är även du Putte 14år gammal. Dock kanske du snart växt ifrån smeknamnet "Putte" (?) Men jag hoppas du haft en kanon dag å jag lovar att du ska få en present senare.


Bra tag sen va? Närmare sagt 1år. /fjekO

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jadu.. Säg någonting som vi inte gjort?!

Ska nog snart byta namn till Sarah haha ;D

(du behöver inte ge mig en present)

PUSS!! älskardig =)<3<

2009-11-04 @ 20:22:18
URL: http://putteandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0